صدور 242 مجوز الکترونیکی برای کانون‌های مساجد زنجان
کد خبر: 4016215
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

صدور 242 مجوز الکترونیکی برای کانون‌های مساجد زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: در استان زنجان ۳۸۱ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می‌کند که از این تعداد برای ۲۴۲ باب مجوز الکترونیکی صادر شده است.

محمدنقی یارمحمدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، 4 آذرماه در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان فهمای استان زنجان با حضور معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: در استان زنجان ۳۸۱ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می‌کند که از این تعداد برای ۲۴۲ باب مجوز الکترونیکی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده 90 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت م‌ کنند که 70 درصد آن روستایی است و از این تعداد 62 باب مجوز الکترونیکی دریافت کردند، ابراز کرد: تعداد کانون‌های مساجد شهرستان زنجان 170 باب است که از این تعداد 118 باب دارای مجوز الکترونیکی هستند.

این مسئول تعداد کانون‌های مساجد شهرستان ماهنشان را 24 باب برشمرد و گفت: همه این کانون‌ها روستایی است و پنج باب از این کانون‌ها دارای مجوز الکترونیکی است. در شهرستان ابهر 29 باب کانون با 18 مجوز الکترونیکی، سلطانیه 10 باب کانون فرهنگی و هنری با 6 مجوز الکترونیکی و ایجرود هفت باب کانون با چهار مجوز الکترونیکی فعالیت می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان طارم 31 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می‌کند، یادآور شد: از این تعداد  29 باب روستایی و سه باب شهری است و 29 مجوز الکترونیکی برای این کانون ها صادر شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان خرمدره نیز 24 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کنند و برای 17 باب از این تعداد مجوز صادر شده است.

انتهای پیام
captcha