مشکلات اقتصادی با همراهی مردم و مسئولان قابل حل است
کد خبر: 4016670
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

مشکلات اقتصادی با همراهی مردم و مسئولان قابل حل است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران در پیش گرفته اما مشکلات اقتصادی با همراهی مردم و مسئولان قابل حل است.

جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 6 آذرماه در رزمایش گروه‌های جهادی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر با جنگ 42 ساله اقتصادی با ابرقدرت‌ها درگیر هستیم که مرکز فرماندهی آن همچنان آمریکا است، اظهار کرد: این جنگ تمام عیار است و سر و صدا ندارد اما شکننده و خرده‌کننده است.

وی یادآور شد: در جنگ اقتصادی حتی دارو هم تحریم شده است و دشمن از همه ابزار برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می‌کند. ذخایر و منابع نظام اسلامی در کشور به وفور وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. امروز مردم ولایی در رکاب فرمانده کل مقام معظم رهبری پای کار هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ابراز کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است اما گاهی کوتاهی انجام شده و حل مشکلات کشور به مسائل دیگر گره زده شده است. امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه و مردم انقلابی آماده هستند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنند.

وی برضرورت استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات اقتصادی جامعه تاکید کرد و گفت: پیام مقام معظم رهبری قدردان بودن جایگاه بسیج است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد. مجاهدت امروز در جبهه اقتصادی به مراتب کمتر از جنگ در دوران دفاع مقدس در کوچه‌های شلمچه و خرمشهر نیست.

سردار کرمی تأکید کرد: باید همگان در جبهه اقتصادی حضور داشته باشند؛ چرا که از یک دست صدا در نمی‌آید. بسیج و سپاه کمک کار دستگاه‌های اجرایی هستند که اگر سازمان‌ها پای کار باشند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ توسط استکبار جهانی با فرماندهی آمریکا و صهیونیست‌ها علیه نظام اسلامی تحمیل شد، بیان کرد: در حالی که در این جنگ جهانی نظام اسلامی با یاری خداوند متعال، امام خمینی(ره) و حضور مردم در صحنه به مقابله با دشمن پرداخت.

وی با بیان اینکه در جنگ مهمات، اسلحه، ابزار و موشک لازم در اختیار رزمندگان نبود، افزود: آنقدر این مشکل جدی بود که در عملیات‌ها هر فردی تنها اجازه محدود از این تجهیزات را داشت. نیروی انسانی مورد نیاز جنگ فراهم بود و به همین دلیل امام خمینی‌(ره) فرمود: «با بسیجیان در برابر دنیای کفر شما می‌ایستیم» که با این سرمایه توانستیم در برابر ابرقدرت‌های شرق، غرب ایستاده و ابهت غرب و شرق را شکسته و 220 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کنیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: پس از عملیات کربلای 5، عشق، ایمان، روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان بود که سرنوشت جنگ را تعیین کرد.

انتهای پیام
captcha