مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور تا 10 آذرماه
کد خبر: 4016857
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور تا 10 آذرماه

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور خبر داد و گفت: ثبت‌نام این جشنواره تا 10 آذرماه ادامه دارد.

اصغر حاج علی اکبری مدیر فرهنگی پیام نور زنجاناصغر حاج‌علی‌اکبری، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور از دهه دوم آذرماه 1400 با برگزاری مرحله استانی کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این مسابقات در دی‌ماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این جشنواره به صورت مجازی تدارک دیده شده و تا کنون 6000 نفر از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره نام‌نویسی کردند.

این مسئول بیان کرد: این جشنواره دارای بخش‌های متنوعی مثل آوایی، معارفی، هنری، پژوهشی و معارفی است که هر کدام از این بخش‌ها رشته‌های متعددی را در خود جای داده است. برای مثال در بخش آوایی رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل پیش‌بینی شده است. شعر، داستان کوتاه، آثار هنری، صنایع دستی، منبت، معرق و فرشبافی نیز از رشته‌های بخش هنری هستند.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان مقاله‌نویسی، تألیف و ترجمه کتاب را از رشته‌های بخش پژوهشی برشمرد و گفت: در بخش فناوری نیز تولید نرم‌افزارهای قرآنی ویژه رایانه و تلفن همراه و تولید ایده‌ها و استارت‌آپ‌های قرآنی مد نظر برگزارکنندگان جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این جشنواره تا 10 آذرماه ادامه دارد و تقاضا داریم علاقه‌مندان در روزهای باقی‌مانده آمادگی خود را اعلام کنند، تصریح کرد: برگزیدگان این جشنواره به جشنواره ملی قرآن و عترت سراسر کشور راه می‌یابند.

حاج‌علی‌اکبری یادآور شد: همچنین در هفته قرآن و عترت کارگاه تخصصی معماری تلاوت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور برگزار شد که در این کارگاه احمد ابوالقاسمی، داور و قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت معناگرا تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha