جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4018527
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری جشنواره گوهر فاطمی در این استان خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از  اهداف این جشنواره است.

عفاف و حجاببه گزارش ایکنا از زنجان، رقیه نصیری، مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره گوهر فاطمی در سطح نیروهای مسلح تدارک دیده شده و این جشنواره در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان نیز با مسئولیت معاون اجرایی این نهاد برگزار می‌شود.

وی تبلیغ، گسترش و ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوهای خوب و شایسته به جامعه هدف در استان زنجان را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: جامعه امروز به‌ویژه جوانان در معرض تبلیغات سوء بیگانگان قرار دارد و تلاش می‌کنند هویت جوانان را از آن‌ها بگیرند تا بتوانند فرهنگ خود را القا کنند.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به اینکه عفاف حجاب؛ جهاد و ایثارگری، عفاف و حجاب؛ فرهنگ و هنر، عفاف و حجاب؛ دانش و پژوهش  وعفاف و حجاب؛ خلاقیت و نوآوری چهار محور این جشنواره است، بیان کرد: کارکنان پایور(اعم از شاغل و بازنشسته)، همسران، فرزندان، سربازان و بسیجیان فعال استان می‌توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، عکس، نقاشی، دلنوشته و شعر تا پایان دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه مرکزی جشنواره در زنجان به آدرس سه‌راه امجدیه، پشت درمانگاه شهدای گمنام، ساختمان بسیج جامعه زنان، طبقه فوقانی، مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال و یا به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند، ابراز کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33530260 تماس حال کنند.

نصیری با اشاره به اینکه پس از جمع‌آوری و داوری آثار، به برگزیدگان استانی جوایزی اهدا خواهد شد، یادآور شد: همچنین چهار الگوی برتر عفاف و حجاب در محورهای ذکر شده معرفی و آثار برگزیده جشنواره نیز به دبیرخانه مرکزی جشنواره گوهر فاطمی در استان تهران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha