اردوهای راهیان نور زنجان به شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 4018903
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

اردوهای راهیان نور زنجان به شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان استان زنجان گفت: برنامه راهیان نور امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل ترکیبی یعنی حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

جعفر گنج خانلو معاون آموزش و پرورش زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، عباس بابایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 15 آذرماه در جلسه قرارگاه اجرایی راهیان نور دانش‌آموزی استان اظهار کرد: سال گذشته برنامه راهیان نور در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به صورت مجازی برگزار شد که استقبال مخاطبان را به همراه داشت.

وی به استفاده از ظرفیت شبکه شاد و فضای مجازی در اجرای هرچه بهتر این برنامه در سال‌های آتی تأکید کرد و گفت: سپاه استان نیز با همه ظرفیت‌های خود، آمادگی دارد نسبت به برگزاری هر چه مطلوب‌تر اردوی راهیان نور مشارکت کرده و در رشد و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های جانبی این حرکت فرهنگی سهیم باشد.

جعفر گنج‌خانلو، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز ضمن تاکید بر اهمیت راهیان نور در فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز کرد: با توجه به دستورالعمل‌ها، امسال این برنامه معنوی به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد. در اجرای این برنامه، حفظ سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جز اولویت اصلی ما است و همه موارد در این زمینه به دقت مدنظر قرار خواهد گرفت .

این مسئول با بیان اینکه این برنامه باید با عالی‌ترین شکل ممکن برگزار شود، افزود: اردوی راهیان نور یک ظرفیت ویژه فرهنگی است که صیانت از آن از وظایف ما است و باید همه تلاش خود را به خصوص با توجه به شرایط کرونایی مدنظر قرار دهیم .

انتهای پیام
captcha