بهسازی مدرسه محل تحصیل کم‌سن‌ترین شهید مازندران + عکس
کد خبر: 4020114
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

بهسازی مدرسه محل تحصیل کم‌سن‌ترین شهید مازندران + عکس

مدرسه امام محمدباقر(ع) که محل تحصیل کم‌سن‌ترین شهید استان مازندران است، امروز، 20 آذرماه با حضور گروه جهادی فرهنگیان بابلسر و قائمشهر طراحی و رنگ‌آمیزی شد.

بهسازی مدرسه محل تحصیل کم‌سن‌ترین شهید مازندران + عکسبه گزارش ایکنا از مازندران، در آستانه هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز گروه جهادی متشکل از فرهنگیان مدارس استان و کارشناسان قرآن اداره کل و شهرستان‌های بابلسر و قائمشهر با حضور در مدرسه کم‌برخوردار امام محمدباقر(ع) روستای کاریکلا بابلسر با هنر و همت خود به فضای مدرسه شادابی و روح تازه‌ای دادند.

این اتفاق مبارک به جهت تقارن نام مدرسه با نام‌گذاری جشنواره مصباح استان مازندران که به نام کیمیای علوم و سیره امام محمدباقر(ع) است مورد توجه این گروه جهادی قرار گرفت و در این طرح تمامی کلاس‌های و سالن مدرسه طراحی و رنگ‌آمیزی شد.

بر اساس این گزارش  مدرسه امام محمدباقر(ع) در روستای کاری‌کلا شهرستان بابلسر که دانش‌آموزان روستای کاریکلا و سیدمحله را در خود میزبانی می‌کند دارای ۵۰ دانش‌آموز و سه معلم و یک مدیر آموزگار می‌باشد.

رضی‌پور، کارشناس قرآن و عترت و نماز بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: امروز اغلب محصلین این مدرسه توانستند در جامعه در جایگاه قاری، ذاکران اهل بیت(ع) و روحانیون برجسته ایفای نقش کنند.

وی تأکید کرد: شاخص‌ترین محصل این مدرسه، شهید جاویدالاثر سیدحسین میرداداشی کاری است که به عنوان کم‌سن‌ترین شهید استان مازندران شناخته شده است.

رضی‌پور ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی این مدرسه عزیمت دانش‌آموزان این دو روستا به مدارس روستا‌های همجوار و مدارس شهری به جهت کمبود امکانات آموزشی و رفاهی مدرسه امام محمدباقر(ع) است که همت مسئولان شهری و استانی را می‌طلبد تا مانع مهاجرت دانش‌آموزان به مدارس شهری شوند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
صاینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۲
0
0
اسم مدرسه اش چیست ؟
captcha