گام دوم انقلاب نیازمند روحیه جهادی است
کد خبر: 4021102
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

گام دوم انقلاب نیازمند روحیه جهادی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند کار عملی و جهادی است گفت: امروزه اقتصاد، عدالت، معنویت و اخلاق در جامعه مغفول مانده است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، 24 آذرماه در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی فرهنگی استان کردستان با تأکید بر وحدت و انسجام فعالان سیاسی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب چکیده‌ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و وصیت‌نامه امام(ره) است اما سؤال اینجاست مسئولان چند بار این بیانیه را خوانده و از آن مطلعند؟

وی افزود: گروه‌های مختلفی با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب در استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند در حالی‌که هدف این بیانیه تشکیل یک حزب یا گروه خاصی نیست بلکه هدف کار عملی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد: باید تمام کسانی که تحت لوای بیانیه گام دوم انقلاب در استان کردستان فعالیت می‌کنند، حداقل یک‌بار بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند کار عملی و جهادی است، بیان کرد: امروزه اقتصاد، عدالت، معنویت و اخلاق در جامعه مغفول مانده است که براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد. فعالان سیاسی و اقشار مختلف مردم به دولت سیزدهم اعتماد کردند اکنون نیز باید فعالان سیاسی به نماینده عالی دولت برای انتخاب مدیران استانی اعتماد کنند.

پورذهبی گفت: دوستداران انقلاب و استان برای پیشرفت و حل مشکلات مختلف کردستان شامل بیکاری، اشتغال، اقتصاد، مسائل مرزی و بانوان برنامه ارائه دهند و بنده هم طرح و ایده‌ها را به مسئولان متولی کشوری و استانی منعکس خواهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه انتخاب مدیران استانی برعهده استاندار است، گفت: دنبال تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و انجام کارهای فرهنگی در کردستان هستم کما اینکه نسبت به مسائل مختلف استان بی‌تفاوت نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه فعالان سیاسی اجازه دهند برای قبول مسئولیت‌ها دنبالشان بروند نه اینکه خودشان پیگیر شوند، یادآور شد: امیدواریم همه مسئولان و فعالان سیاسی مخلصانه در استان کردستان فعالیت کرده تا مردم از موفقیت دولت سیزدهم منتفع شوند.

انتهای پیام
captcha