اجرای طرح «سفیران سلامت» در مدارس ملایر
کد خبر: 4021135
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

اجرای طرح «سفیران سلامت» در مدارس ملایر

آیین افتتاحیه برنامه «سفیران سلامت» دانش‌آموزان ملایری در دبستان امامت امروز، ۲۴ آذرماه برگزار شد.

سفیران سلامت ملایربه گزارش ایکنا از همدان، مسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر امروز، 24 آذرماه در آئین افتتاحیه برنامه «سفیران سلامت» دانش‌آموزی ملایر در دبستان امامت با اشاره به نقش برنامه کشوری سفیران سلامت مدارس در تربیت و آموزش گروه‌های همسان و همسال جهت ارتقای سطح کیفی و کمی بهداشت و سلامت دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: خودمراقبتی، تغذیه سالم، خواب به‌ موقع و به‌اندازه، مدیریت استرس و ایمان به خدا جهت افزایش آرامش روحی و روانی دانش‌آموزان از جمله اهداف تشکیل و اجرای برنامه کشوری «سفیران سلامت» در مدارس است.

وی با اشاره به اهمیت وجود یک سفیر سلامت در هر خانواده از دانش‌آموزان درخواست کرد با بالا بردن آگاهی و اطلاعات خود از طریق مدرسه نقش سفیر سلامت بودن در خانواده را به‌درستی اجرا کنند.

بیات همچنین در زمینه اهمیت استفاده از لقمه سالم در میان‌وعده دانش‌آموزان و جلوگیری از خوردن فست‌فودها، گفت: مصرف این غذاها باعث آسیب برای دانش آموزان شده و سلامت دانش‌آموزان را با مشکل مواجه می‌کند.

در این مراسم ضمن اعطای کارت سفیران سلامت به دانش‌آموزان منتخب و تقدیر از سفیران سلامت، گروه سرود و تئاتر سفیران آموزشگاه امامت نیز برنامه‌های متنوعی با محوریت استفاده از غذاهای سالم و طبیعی و میوه‌ها به جای مصرف تنقلات برای دانش‌آموزان ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha