بهره‌برداری از 150 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در چالدران
کد خبر: 4021312
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

بهره‌برداری از 150 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در چالدران

فرماندار چالدران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

محمدرضا عبدالله نژاد فرماندار چالدرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، 70 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده روستایی در چالدران با حضور محمدرضا عبدالله‌نژاد، فرماندار و جمعی از مسئولان چالدران، به صورت نمادین در روستای قوشابلاغ این شهرستان، روز گذشته، 24 آذر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار چالدران در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: مقاوم‌سازی این واحدهای مسکونی با استفاده از تسهیلات یک میلیارد ریالی  با زیربناهای متغیر ۵۰ تا ۱۰۰ مترمربع در روستاهای بخش مرکزی و دشتک صورت گرفته است.

محمدرضا عبدالله‌نژاد با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات سال گذشته عملیات مقاوم‌سازی ۲۷۰ واحد مسکونی روستایی شروع شده است، افزود: تاکنون ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه مابقی واحدهای مسکونی روستایی تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است‌.

فرماندار چالدران اضافه کرد: درحال حاضر ۱۶۵ واحد مسکونی نیز برای محرومان شهرستان در دست ساخت است، که برای اجرای این طرح‌ها ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

 

انتهای پیام
captcha