مسئولان نظارت بر تولیدات فرهنگی را رها کرده‌اند
کد خبر: 4021514
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

مسئولان نظارت بر تولیدات فرهنگی را رها کرده‌اند

امام‌جمعه ارومیه گفت: چرا اجازه تولید سریال‌ها و فیلم‌های نامناسب در بستر شبکه خانگی داده می‌شود و چرا مسئولان نظارت بر تولیدات فرهنگی را رها کرده و برخوردی با این برنامه‌ها نمی‌کنند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، ۲۶ آذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: تاریخ و حوادث انقلاب باید به مردم تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت جهادی به مردم بیان شود تا دشمنان فرصت تحریف واقعیات و حوادث انقلاب را پیدا نکنند.

وی ضمن گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل افزود: افراد فعال در این حوزه از جمله افراد زحمت‌کش جامعه هستند که نیاز است برای حل مشکلات آنها مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند.

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه ۲۷ آذر سال‌روز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت شهید مفتح است، ادامه داد: در این روز امید است وحدت بین حوزه و دانشگاه روز به روز بیشتر شود چرا که دشمنان هر دو قشر مشترک است.

وی عنوان کرد: اغلب سریال‌ها و فیلم‌های تولید شده در بستر شبکه خانگی، خیانت همسران به همدیگر، ازدواج و ارتباط‌های مثلثی، خوردن مشروبات الکلی، استفاده از مواد مخدر را تبلیغ می‌کنند، نمی‌دانم چرا مسئولان فکری برای مقابله با این سریال‌ها و فیلم‌ها نمی‌‌کنند.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: در این برنامه‌ها، بنیان خانواده‌ها مورد هدف قرار می‌گیرد که به گفته کارشناسان تاثیر این سریال‌های ایرانی در تخریب اساس خانواده در جامعه بسیار بیشتر از سریال‌های خارجی است.

وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چرا به داد خانواده‌های ایرانی نمی‌رسد چرا اجازه تولید چنین سریال‌ها و فیلم‌هایی داده می‌شود و چرا مسئولان نظارت بر تولیدات فرهنگی را رها کرده و برخوردی با این برنامه‌ها نمی‌کنند.

امام‌جمعه ارومیه اظهار کرد: مسئولان چرا نشسته‌اند و منتظر هستند که آمار طلاق در جامعه افزایش یافته و بنیان خانواده‌ها از هم بپاشند تا به خود آمده و کاری انجام دهند.

انتهای پیام
captcha