خیران در شب یلدا خانواده‌های نیازمند را دریابند
کد خبر: 4021754
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
مدیرکل کمیته امداد کرمان تأکید کرد؛

خیران در شب یلدا خانواده‌های نیازمند را دریابند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آمادگی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیران در آستانه شب یلدا برای کمک به محرومان خبر داد و از خیران نیکوکار و مردم نوع‌دوست استان خواست در شب یلدا خانواده‌های نیازمند را دریابند.

کمک خیران به نیازمندان در شب یلدا

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز 27 آذرماه با بیان اینکه مردم نوع‌دوست استان کرمان در مناسبت‌های مختلف چه شادی و چه حزن و اندوه نگاهشان به محرومان ویژه است، گفت: مردم نوع‌دوست و خیران می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیر نقدی قدمی در شاد کردن دل همنوعان خود در شب یلدا بردارند.

وی با اشاره به همزمانی شب یلدا با ایام فاطمیه و قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: قطعاً مردم نگاه خاصی به محرومان خواهند داشت. انتظار داریم اگر شادی هست با رعایت همه اصول همه باهم تقسیم کنیم. گاهی هزینه‌های زیادی که می‌شود ترویج تجمل‌گرایی را به دنبال دارد که می‌تواند آسیب‌رسان باشد که با هدایت هزینه‌های اضافی به سمت خانواده‌های محروم می‌توان بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به راه‌های مشارکت خیران در جمع‌آوری کمک به نیازمندان در شب یلدا اشاره کرد و افزود: خیران و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان وجوه نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰34*۸۸۷۷* و شماره کارت 5859837000064879 پرداخت و کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی بیان کرد: کمک‌های غیر نقدی می‌تواند شامل میوه، شیرینی، آجیل و غذای گرم باشد که هم کرامت مددجویان حفظ و هم کالای مرغوبی در اختیار آن‌ها قرار گیرد. زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین محرومان به مناسبت شب یلدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم‌شده است.

خیران و مردم نیکوکار استان کرمان سال گذشته به مناسبت شب یلدا بیش از سه میلیارد تومان به‌صورت نقد و کالا به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.

انتهای پیام
captcha