راه‌اندازی دارالقرآن در شرکت گاز استان کردستان
کد خبر: 4021775
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

راه‌اندازی دارالقرآن در شرکت گاز استان کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از راه‌اندازی دارالقرآن در شرکت گاز استان کردستان به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بین کارکنان و خانواده‌های آنان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیشتر کارکنان شرکت گاز استان عضو این دارالقرآن هستند.

احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان اظهار کرد: در کنار تأمین گاز مردم استان برای گسترش ایدئولوژی دینی و اسلامی این شرکت برنامه‌ریزی فرهنگی مناسبی را طراحی و اجرا کرده است.

وی از راه‌اندازی دارالقرآن در شرکت گاز استان کردستان به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بین کارکنان و خانواده‌های آنان خبر داد و افزود: در حال حاضر بیشتر کارکنان شرکت گاز استان عضو این دارالقرآن هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن برای کارکنان و خانواده آنان بیان کرد: در حال حاضر کلاس‌های آموزش تلاوت قرآن و احکام در تمامی ادارات تابعه شرکت گاز استان کردستان برپا بوده و نماز جماعت هر روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ابتدای راه‌اندازی دارالقرآن، تعداد کمی از همکاران و خانواده آنان عضو دارالقرآن بودند اما امروز تعداد اعضای این محفل نور به ده‌ها نفر افزایش یافته است که با شرکت در مسابقات مختلف قرآنی در سطح کشور جزو مقام‌های برتر قرار گرفته‌اند.

فعله‌گری با اعلام اینکه این شرکت دو بار میزبان مسابقات مرحله سراسری کارکنان، همسران و فرزندان بوده است، گفت: اواخر هفته گذشته به همت دارالقرآن شرکت گاز استان کردستان سيزدهمين، دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه مقدماتى كاركنان و بيست‌و‌سومين دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه فرزندان کارکنان شرکت گاز استان کردستان با حضور بیش از 50 متسابق کردستانی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha