آزادی و تخفیف مجازات ۱۳۵ مددجوی زن زندانی در کرمان
کد خبر: 4030561
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

آزادی و تخفیف مجازات ۱۳۵ مددجوی زن زندانی در کرمان

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، رئیس کل دادگستری استان کرمان به درخواست‌های ۱۳۵ مددجوی زن زندانی کرمان رسیدگی و تخفیفات قانونی برای آزادی و کمک به آن‌ها را اعمال کرد.

یداله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، در شب ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در زندان مرکزی کرمان به درخواست‌های ۱۳۵ مددجوی زن زندان کرمان رسیدگی و تخفیفات قانونی برای آزادی و کمک به آن‌ها را اعمال کردند.

یداله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان این نشست گفت: در آستانه روز زن دیدار با محکومان زن زندان کرمان اجرایی شد تا به میمنت این شب عزیز زمینه آزادی تعدادی از آن‌ها و نیز ارائه تخفیف مجازات به افراد واجد شرایط انجام شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با بیان اینکه درخواست‌های مددجویان مطرح و مورد رسیدگی قرار‌ گرفت، خطاب به خیران اظهار کرد: تعدادی از بانوان به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی‌های مالی خود وارد زندان شده‌اند و با توجه‌ به این که فرزندان آن‌ها بدون سرپرست هستند و در معرض آسیب‌های مختلفی قرار دارند، جلب کمک خیران برای آزادی این افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعاً اجر والایی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha