آغاز به کار سامانه جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی سوابق و خدمات قرآنیان اصفهان
کد خبر: 4031519
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

آغاز به کار سامانه جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی سوابق و خدمات قرآنیان اصفهان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان از آغاز به کار سامانه جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی سوابق و خدمات جامعه قرآنی استان خبر داد.

شبکه اطلاع‌رسانی جامعه قرآنی استان اصفهان

حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، از انتشار پوستر و آغاز به‌کار سامانه جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی سوابق و خدمات جامعه قرآنی استان خبر داد و اظهار کرد: برای همه ارگان‌هایی که اطلاعاتی از فعالان قرآنی در اختیار دارند، نامه ارسال شده است تا این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهند و ما بتوانیم آنها را جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: علاوه بر این، خود فعالان قرآنی نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه www.esfghoran.com، اطلاعاتشان را ثبت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره 09301133821 تماس بگیرند. همچنین، امکان ثبت اطلاعات قرآنیان از طریق مؤسسات قرآنی نیز وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان اضافه کرد: همزمان با جمع‌آوری اطلاعات از طریق این سامانه، طراحی یک بانک اطلاعات نرم‌افزاری نیز در دستورکار قرار دارد و اطلاعاتی که از طریق سامانه ثبت و جمع‌آوری می‌شود، در داخل این نرم‌افزار قرار می‌گیرد تا استفاده از این اطلاعات تسهیل شود و در موقعیت‌های مختلف بتوان از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: هنوز اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی استان تأمین نشده و فقط بخشی از آن به‌منظور طراحی نرم‌افزار مذکور تأمین شده؛ ضمن اینکه هنوز بازه زمانی برای ثبت اطلاعات در سامانه تعیین نشده است.

جان‌نثاری از به‌روزرسانی پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان خبر داد و گفت: این پایگاه قرار است با ظاهری جدید به فعالیت خود ادامه دهد و از حالت اجاره‌ای خارج شود.

وی همچنین به جلسه هیئت مدیره اتحادیه با مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در این جلسه، مشکلات و معضلات مؤسسات قرآنی استان نظیر بیمه و مالیات مطرح و وعده پیگیری آنها داده شد.

انتهای پیام
captcha