اجرای برنامه‌های دهه فجر در حاشیه شهر مدنظر قرار بگیرد
کد خبر: 4031673
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
امام جمعه بروجرد:

اجرای برنامه‌های دهه فجر در حاشیه شهر مدنظر قرار بگیرد

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حاشیه شهر نیز برای برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار بگیرد، گفت: برنامه‌ها و جشن‌های دهه مبارک فجر باید مردمی برگزار شود.

حجت الاسلام علی حسینی، امام جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز، ششم بهمن در جلسه برنامه‌ریزی دهه فجر بروجرد، اظهار کرد: در ایام مبارک دهه فجر آمار مقایسه‌ای از دانشگاه، مدرسه و دستگاه‌های اجرایی تهیه و دستاوردها برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های دهه فجر حاشیه شهر فراموش نشود و سعی شود حاشیه شهر نیز برای برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار بگیرد، اضافه کرد: برنامه‌ها و جشن‌های دهه مبارک فجر باید مردمی برگزار و اقدامات خوبی که تاکنون صورت گرفته برای مردم بیان شود.

حسینی با بیان اینکه در دولت سیزدهم کارهای بزرگی صورت گرفته که یکی از کارها واکسیناسیون کرونا بوده که بسیار تأثیرگذار بوده است، افزود: سیاست‌های خارجی که در این دولت تاکنون صورت گرفته باعث عصبانی شدن دشمنان شده است.

امام‌ جمعه بروجرد با بیان اینکه یکی دیگر از کارهای خوب حضور رئیس‌جمهور در بین مردم است و گرانی در جامعه باید مهار شود، ادامه داد: کارهای بزرگی در حال انجام است و برنامه‌ها باید مدون باشند.

 

انتهای پیام
captcha