ظرفیت‌های گیلان می‌تواند مشکلات بیکاری را رفع کند
کد خبر: 4031893
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
رئیس‌جمهور:

ظرفیت‌های گیلان می‌تواند مشکلات بیکاری را رفع کند

رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان گیلان گفت: اقتصاد دریا، گردشگری و ظرفیت های بسیاری که در استان وجود دارد می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات ازجمله بیکاری را رفع کند.

رئیس جمهور در گیلانبه گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، امروز، 8 بهمن‌ماه در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل اظهار کرد: ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) و فرارسیدن دهه فجر را به مردم شهیدپرور و مقاوم گیلان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه گیلان استان بسیار پر ظرفیتی است، افزود: اقتصاد دریا، گردشگری و ظرفیت های بسیاری که در استان وجود دارد می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات ازجمله بیکاری را رفع کند.

رئیس‌جمهور به ضرورت اشتغال اشاره کرد و گفت: بیکاری، معیشت مردم و مسائل فرهنگی و اجتماعی را در استان گیلان دنبال می کنیم.

رئیسی با بیان اینکه وزرا و معاونین در جلساتی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گیلان موارد مورد نیاز استان را به عنوان پیشنهاد مطرح کردند، ادامه داد: امشب در جلسه شورای اداری استان این موارد را نهایی خواهیم کرد. 

وی افزود:‌ امیدواریم این سفر در ادامه کارهای خوبی که در گیلان انجام شده است نقطه عطفی باشد برای رفع برخی از مشکلات گیلان، لذا از استاندار و مدیران و نمایندگان استان می‌خواهیم پیگیرانه اقدام کنند تا دیگر شاهد مشکلاتی که امروز وجود دارد نباشیم.

انتهای پیام
captcha