راه‌اندازی ۱۸ مرکز نیکوکاری در کرمان
کد خبر: 4034484
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

راه‌اندازی ۱۸ مرکز نیکوکاری در کرمان

هم‌زمان با هفتمین روز از دهه فجر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس کمیته امداد کشور، ۱۸ مرکز نیکوکاری در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز ۱۸ بهمن ‌ماه و هم‌زمان با هفتمین روز از دهه فجر با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور ۱۸ مرکزی نیکوکاری در استان کرمان افتتاح شد.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم مردمی شدن و محله محور شدن خدمات کمیته امداد را یکی از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری دانست و افزود: فراهم کردن ظرفیت ارائه خدمت بیشتر و بهینه‌تر و استفاده از ظرفیت خیرین از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

صادقی تصریح کرد: تاکنون 430 مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه‌اندازی شده است که 130 مرکز از این مراکز به‌صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف اشتغال، فرهنگی، درمان، زکات، آسیب‌های اجتماعی و کودکان کار فعالیت دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: از 18 مرکز نیکوکاری که امروز در استان کرمان افتتاح شد چهار مرکز تخصصی در حوزه‌های اشتغال، زکات، کودکان کار و آسیب‌های اجتماعی فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha