محفل انس با قرآن ویژه ورزشکاران اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4035100
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

محفل انس با قرآن ویژه ورزشکاران اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، گفت: محفل انس با قرآن با حضور جوانان و ورزشکاران، با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، 20 بهمن‌ماه، در جلسه اندیشه‌ورزی با محوریت هماهنگی برنامه‌های کنگره 3400 شهید استان اردبیل، اظهار کرد: در جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از تمام ظرفیت ورزش و جوانان استان اردبیل برای برگزاری کنگره 3400 شهید استان اردبیل استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: طبق برنامه‌های به عمل آمده از کتاب و زندگی‌نامه شهید ورزشکار حسن رجب‌زاده با نام «حسن گلر» رونمایی خواهد شد و جا دارد که از گرد آورنده کتاب شهدای ورزشکار شهرستان اردبیل با نام «مدال‌های افتخار» تقدیر و تشکر کرده و تلاش خواهیم کرد که در زمان مقرر با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران شناسنامه شهدای ورزشکار استان اردبیل را در قالب یک کتاب رونمایی بکنیم.

انوشیروانی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری برنامه‌های ورزشی در این ایام برنامه‌های فرهنگی از جمله دیدار با خانواده شهدای شاخص ورزشکار، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور جوانان و ورزشکاران، برگزاری محافل شعرخوانی و خاطره‌گویی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و برگزاری یادوراره شهدای ورزشکار در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ کنگره 3400 شهید استان اردبیل در بازه زمانی تیر تا شهریور ماه برگزار خواهد شد که از جمله می‌توان به جشنواره ورزش همگانی، روستایی و بازی‌های بومی محلی، برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و مسابقات چند جانبه فوتبال و فوتسال اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha