تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره فرهنگی هفته قرآن و عترت کرمانشاه
کد خبر: 4035115
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره فرهنگی هفته قرآن و عترت کرمانشاه

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هفته قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان فرصت دارند تا ۲۵ بهمن آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره فرهنگی هفته قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه‌های هفته قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با مشارکت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ادارات و دستگاه‌های استان برگزار می‌شود.

عناوین برنامه‌ها

وی با اشاره به عناوین برنامه‌های هفته قرآن و عترت کرمانشاه، افزود: برنامه‌های اجرایی این ایام شامل برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شامل «تجسمی، گرافیک، نقاشی، تذهیب، فیلم نامه‌نویسی»، کارگاه‌های «قصه‌گویی، شعر، موشنگرافی و تایپوگرافی»، برگزاری مسابقات قرآنی «تلاوت و حفظ قرآن کریم»، برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و آئین تجلیل از فعالان و نام‌آوران قرآنی استان است.

کرمیان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که در هفته قرآن و عترت کرمانشاه نسبت به برگزاری آن اقدام شده اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع قرآن و عترت و برگزاری مسابقات کتابخوانی و زنگ انشای قرآنی است.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: رویکرد برنامه‌های هفته قرآن و عترت امسال در کرمانشاه بر اساس اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی بنا شده است.

وی اظهار کرد: امسال عموم مردم استان از برنامه‌های هفته قرآن و عترت بهره می‌گیرند و برنامه‌ریزی گسترده‌ای بدین منظور انجام شده است.

کرمیان در پایان افزود: برنامه‌های هفته قرآن و عترت کرمانشاه از ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.kermanshah.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha