اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 4035460
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی مجازی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کرمان بیان کرد: اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی از هفتم تا نهم اسفند سال جاری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

ردوی راهیان نور دانش آموزی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان، عبدالرضا روزخوش، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کرمان امروز ۲۱ بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور گفت: اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی از هفتم تا نهم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: همه‌ی برنامه‌ریزی‌ها در راستای حضوری بودن اردوهای راهیان نور انجام شده بود اما با توجه به شیوع مجدد و همه‌گیری بیماری کرونا توفیق نداریم امسال دانش‌آموزان را به صورت حضوری اعزام کنیم.

روزخوش ادامه داد: امسال بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دانش‌آموز که درس آمادگی دفاعی را می‌آموزند مخاطب خاص برنامه‌های مجازی اردوهای راهیان نور هستند، ضمن این که سایر دانش‌آموزان و اولیا هم می‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان اظهار داشت: سال گذشته هر برنامه مجازی راهیان‌نور ۲۳۰ هزار نفر بازدیدکننده برخط داشت و در مجموع یک میلیون و ۵۳۰ هزار نفر برنامه‌های راهیان‌نور را به صورت غیر ‌برخط بیننده بوده‌اند.

روزخوش خاطرنشان کرد: امسال تلاش داریم برنامه‌ها را از ۵منطقه عملیاتی به صورت ترکیبی زنده و تولیدی به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه با حضور تیم ۱۲ نفره تولید محتوا برگزار کنیم و مراسم آغاز به کار اردوی راهیان‌نور نیز از محل گلزار شهدای کرمان با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha