اهدای ۴ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی
کد خبر: 4036125
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

اهدای ۴ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی از اهدای بیش از چهار هزار نسخه کتاب با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در راستای غنی‌سازی منابع به کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

کتابخانهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، 24 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از چهار هزار جلد کتاب از سوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی ایران به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی با اشاره به ظرفیت و نقش برجسته کتابخانه ملی در اشاعه و ترویج منابع اطلاعاتی افزود: در راستای غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، با پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده با مرکز مبادله کتابخانه ملی ایران، کارشناسان امور کتابخانه و کتاب‌خوانی در انبار مركز مبادله کتابخانه ملی حضور یافته و به تعداد چهار هزار و 317 نسخه کتاب از منابع موجود انتخاب و به نسبت نیاز کتابخانه‌ها توزیع شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی ادامه داد: کتاب‌های اهدایی، شامل كتاب‌های كودک، كمک درسی، آموزشی ... بوده و به تفکیک در بین 73 باب کتابخانه نهادی استان توزیع شد که می‌تواند کمبودهای منابع موجود در کتابخانه‌های عمومی استان را در این زمینه تا حدودی جبران کند.

وی عنوان کرد: در سال جاری علاوه به کتاب‌های اهدایی توسط کتابخانه ملی، تعداد 29 هزار جلد کتاب دیگر در دومین دوره پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» توسط خیران و واقفان کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

 

انتهای پیام
captcha