حضور ۳۶ گروه از جوانان نخبه همدانی در دومین دوره رویداد پیشگام
کد خبر: 4037203
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

حضور ۳۶ گروه از جوانان نخبه همدانی در دومین دوره رویداد پیشگام

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در دومین رویداد پیشگام ۸۰ گروه از جونان نخبه همدانی ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۶ گروه از سوی تیم ارزیاب پذیرفته شدند.

 محمدهادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامیحجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری رویداد پیشگام برای بار دوم در استان همدان، اظهار کرد: این رویداد فرصتی برای جوانان نخبه و کنشگر که دغدغه حل مسئله استان و کشور را دارند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همدان امسال میزبان دومین دوره رویداد پیشگام است، گفت: در واقع این دوره پنجمین دوره رویداد پیشگام در کشور است و با توجه به اینکه برگزاری رویداد اول برای اولین بار در کشور در استان همدان اتفاق افتاد و موفق بود استان همدان امسال نیز میزان دومین دوره است.

نظیری گفت: در چند استان دیگر نیز این رویداد برگزار شد و استقبال خوبی نیز از آن شد با توجه به برگزاری دوره اول آن استان همدان مجدد با توجه به امتیازی که در رویداد اول کسب کرد مجداً دوره دوم نیز در همدان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه ۸۰ گروه در همدان در رویداد امسال ثبت نام کردند که از این ۸۰ گروه توسط تیم ارزیاب ۳۶ گروه پذیرفته شدند، گفت: افرادی هم که بودند که به صورت فردی ثبت نام کرده بودند اما با توجه به اینکه این رویداد به صورت گروهی بود آن گروه‌ها پذیرفته نشدند.

وی با بیان اینکه 6 گروه نیز از سال‌های قبل بودند، گفت: این مرحله دو مرحله‌ای به صورت مقدماتی و پیشرفته بود که گروه‌های امسال مرحله مقدماتی و 6 گروه پارسال مرحله پیشرفته را می‌گذرانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: این دوره‌ها شامل بخش‌های علمی و آموزش است و هدف اصلی آموزشی که ما به دنبال این هستیم که جوانان نخبه همدان مشکلات استان را شناسایی کنند، آن را تبدیل به مسئله کنند و راهکاری برای آن پیدا کنند.

وی گفت: کسانی که این برنامه را ادامه می‌دهند و در این دوره تیم‌ها را هدایت می‌کنند از اندیشکده‌هایی هستند که تجربه حل مسئله در مشکلات ملی را دارند. مربیان تجربه داری نیز در حل مسئله در کنار اعضای تیم هستند.

نظیری با بیان اینکه این رویداد از پنجم بهمن‌ماه شروع شده و تا 6 اسفندماه ادامه دارد، یادآور شد: دو روز به صورت حضوری و مابقی هفته به صورت مجازی با حضور مربیان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha