«با همسرم به دور از سایه‌ها» کتاب شد
کد خبر: 4038360
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

«با همسرم به دور از سایه‌ها» کتاب شد

کتاب «با همسرم به دور از سایه‌ها» از سوی نشر هاجر منتشر شد. این کتاب با رویکردی اسلامی و روانشناختی به پیشگیری و مقابله با عوامل تعارضات زناشویی در قالبی نو و به صورت کارگاهی می‌پردازد.

کتاب با همسرم به دور از سایه‌هابه گزارش ایکنا از قم، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، کتاب «با همسرم به دور از سایه‌ها»، با محوریت پیشگیری و مقابله با عوامل تعارضات زناشویی نوشته عبداله رحیمی و مسعود نور علیزاده میانجی را منتشر و روانه بازار کرد.

محبت و مهرورزی، صمیمیت و همراهی، حمایت و فداکاری، نیروهایی هستند که به زندگی همسران، گرمی و شیرینی می‌بخشند؛ با وجود تمام این نیروها، چه چیزی نادرست است که نمی‌گذارد گاه یکدیگر را تحمل کنید؟ چرا عشق به تنهایی برای حفظ رابطه کافی نیست؟

این کتاب با رویکردی اسلامی و روانشناختی به پیشگیری و مقابله با عوامل تعارضات زناشویی در قالبی نو و به صورت کارگاهی می‌پردازد.

«چیستان تعارضات زناشویی»، «چرا گلدان زندگی ترک برمی‌دارد؟» و «چگونه گلدان زندگی مو برمی‌دارد؟» برخی از عناوین این کتاب است.

مطالعه این اثر برای تمامی زوج‌ها، به ویژه همسران جوان، جذاب و کاربردی خواهد بود.

کتاب «با همسرم به دور از سایه‌ها» در ۱۹۲ صفحه و به قیمت ۴۵,۰۰۰ تومان منتشر شده که علاقه مندان می‌توانند این کتاب را با تخفیف ۲۰ درصدی به قیمت ۳۶ هزار تومان از فروشگاه اینترنی نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha