حق خانواده شهدا را ادا کنیم
کد خبر: 4038547
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

حق خانواده شهدا را ادا کنیم

استاندار البرز گفت: شهدا و خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و باید حق آنها را به جا آوریم.

عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه چهارشنبه، چهارم اسفند در حاشیه دیدار با خانواده شهید علی‌اصغر صدیقیان و جانباز و آزاده یوسف شیخی، اظهار کرد: شهدا و خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و ما به منظور ادای احترام قدردانی از آنان ضمن اینکه خودمان با این دیدارها روحیه و انگیزه می‌گیریم، یادمان نرود خون پاک شهدای عزیز در راستای حفظ انقلاب و نظام ریخته شده است.

وی با بیان اینکه آنچه که در کشور و نظام داریم به واسطه خون پاک شهدا و ایثارگری خانواده‌ها آنان است، افزود: در راستای قدردانی و قدرشناسی از خانواده شهدا و جانبازان یک برنامه‌ منسجم و هماهنگ ریخته شد تا به‌طور مساوی بتوانیم در یک دوره زمانی از دهم بهمن‌ماه تا دهم اسفندماه به دیدار خانواده شهدا بیاییم.

این مسئول گفت: این امر هم تأثیرگذار برای مدیران استان است و احترام جمعی به این خانواده‌ها و همچنین و انسجام بین مسئولان شهری و استانی ایجاد می‌شود و با همت، تلاش و وحدت می‌توانیم کارهای بزرگی را در استان انجام دهیم.

عبداللهی بیان کرد: این دیدارها یک یادآوری برای خودمان است که این شهدا بودند که باعث شدند ما در این مسند و جایگاه بنشینیم و باید به مردم ولایتمدار، شهدا و خانواده آنان خدمت کنیم چراکه آنان صاحبان نظام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: امید است با این حرکت جمعی که در استان اتفاق افتاد و نزدیک ۴۵۰ خانواده شهید را به دیدارشان رفتیم و می‌رویم، توشه‌ای برای آخرت و تجربه‌ای برای حرکت‌های بعدی خواهد بود.

استاندار البرز متذکر شد: براین اساس این امر امیدی است برای مدیران و مسئولان استانی تا بیشتر تلاش کنیم، ضمن اینکه گذشته خود را فراموش نکنیم.

انتهای پیام
captcha