کتاب «خرابی پیش رونده در سازه‌ها» منتشر شد
کد خبر: 4039321
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

کتاب «خرابی پیش رونده در سازه‌ها» منتشر شد

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل، کتاب «خرابی پیش رونده در سازه‌ها» را با رویکردی به حوزه فنی و مهندسی به ویژه مهندسی سازه و پدافند غیرعامل منتشر کرد.

انتشار کتاببه گزارش ایکنا از اردبیل، انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل، هشتم اسفندماه، کتاب «خرابی پیش رونده در سازه‌ها» را با رویکردی به حوزه فنی و مهندسی به ویژه مهندسی سازه و پدافند غیرعامل منتشر کرد.

این کتاب توسط «پروفسور اووه استرارسک» در سال 2017 تألیف و توسط دکتر بابک پردل ‌مراغه، دکتر سیده ‌الهام علوی‌زاده و دکتر سید‌محمد میرحسینی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در 8 بخش و 160 صفحه ترجمه شده است.

انواع خرابی پیش‌رونده، روندهای طراحی فعلی، روش‌های طراحی، طراحی برای مقابله با خرابی پیش‌رونده، کاربردها و معیارهای مقاومت و مقاومت تخریبی، بخش‌های مهم کتاب مذکور را تشکیل داده و منبع موثق و جامع با بیانی شیوا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران فراهم کرده است.

چاپ اول این کتاب با قیمت 50 هزار تومان در زمستان 1400 توسط انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل منتشر شده و علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با شماره 33749503-045 داخلی 111 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha