بازدید آنلاین ۸۰۰ هزار نفر از راهیان‌نور مجازی دانش‌آموزی قزوین
کد خبر: 4039427
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

بازدید آنلاین ۸۰۰ هزار نفر از راهیان‌نور مجازی دانش‌آموزی قزوین

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با بیان اینکه میزان بازدیدکنندگان آنلاین اردوی مجازی راهیان نور ۸۰۰ هزار ۲۴۴ نفر بود، گفت: در مجموع جمع کل بازدیدکنندگان آنلاین و آفلاین طبق آمار ثبت شده در سیستم فضای مجازی بیش از ۳ میلیون نفر بود.

راهیان‌نور مجازی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، با اشاره به میزان استقبال دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور استان قزوین اظهار کرد: اردوی راهیان نور مصداق پیشگام جهاد تبیین است چرا که نیروهای ما در زمان انقلاب به فرمان ولی لبیک گفته و خودجوش در میدان نبرد حاضر شدند، امروز نیز ما مکلف هستیم ضمن لبیک به فرمان ولی در جهاد تبیین بکوشیم تا میراث رشادت مردان نبرد در جهاد را که در قالب راهیان نور به‌یادگارمانده نگهداریم.

وی افزود: اردوی مجازی راهیان نور در سه روز متوالی از دوم تا چهارم اسفندماه در بستر شاد برگزار شد، در این مدت بیش از ۵۱ هزار نفر در کانال شاد سازمان بسیج دانش‌آموزی عضو شدند و سایر شهروندان نیز از صداوسیمای مرکز استان قزوین از این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: ️روز اول در مراسم افتتاحیه این برنامه بیش از ۲۹۶ هزار نفر به‌صورت مجازی حضور داشتند، همچنین محفل شعر با حضور ۹۸ هزار نفر، مستند به یاد آن روزها با حضور ۱۰۲ هزار نفر و دورهمی جبهه با حضور بیش از ۱۰۶ هزار نفر برگزار شد.

وی یادآور شد: همچنین در روز دوم از برنامه یادمان فتح‌المبین بیش از ۱۸۲ هزار نفر، در برنامه محفل شعر پسران بیش از ۸۵ هزار نفر، یادمان فکه بیش از ۹۳ هزار نفر، مستند به یاد آن روزها بیش از ۳۱۵ هزار نفر، یادمان شلمچه بیش از ۳۲۷ هزار نفر و برنامه شب خاطره نزدیک به ۳۲۴ هزار نفر به‌صورت مجازی با ما همراهی کردند.

رسولی‌فر خاطرنشان کرد: میزان بازدید مخاطبین در روز سوم از برنامه اروندکنار بیش از ۳۵۷ هزار نفر، نشست صمیمی جوانان با سردار بیش از ۱۰۱ هزار نفر، یادمان طلاییه نزدیک به ۳۰۹ هزار نفر، یادمان دهلاویه حدود ۳۱۰ هزار نفر و برنامه پیام فرماندهان نیز بیش از ۳۲۰ هزار نفر بود.

وی بیان کرد: در مجموع میزان بازدیدکنندگان آنلاین اردوی مجازی راهیان نور ۸۰۰ هزار ۲۴۴ نفر بود، در مجموع جمع کل بازدیدکنندگان طبق آمار ثبت شده در سیستم فضای مجازی بیش از ۳ میلیون نفر بود، اگرچه شیوع کرونا سبب شد تا دانش‌آموزان و مخاطبین از حضور در مناطق معنوی محروم شوند اما فضای مجازی فرصت مناسبی بود تا دانش‌آموزان بیشتری بدون محدودیت مهمان شهدا باشند و از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha