راهیابی 74 دانش‌آموز و فرهنگی لرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 4041137
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

راهیابی 74 دانش‌آموز و فرهنگی لرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن

کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان گفت: از مجموع سه هزار و 74 متسابق مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان که آثار آنها توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت، 74 نفر جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب شدند.

احسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان احسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان، گفت: مرحله استانی این مسابقات با شرکت منتخبان مرحله شهرستانی و با حضور داورانی مجرب طی اسفندماه جاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت کرونا این مسابقات به صورت ارسال آثار از سوی شرکت‌کنندگان بود که در این راستا آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: این مسابقات قرآنی در 14 رشته ویژه دانش‌آموزان پسر و 12 رشته ویژه دانش‎آموزان دختر برگزار شد.

پیرداده‌بیرانوند با اشاره به شرکت 3 هزار و 74 اثر در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌‎آموزی و هفتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان لرستان، اضافه کرد: مرحله کشوری این مسابقات نیز اواخر تیرماه و اوایل مردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به استقبال دانش‌آموزان لرستانی از این دوره از مسابقات قرآنی، گفت: از مجموع سه هزار و 74 متسابق مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان که آثار آنها توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت، 74 نفر به مرحله کشوری معرفی می‎شوند.

انتهای پیام
captcha