نسل جوان به شدت در معرض بحران‌ها و شبهات است
کد خبر: 4041255
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

نسل جوان به شدت در معرض بحران‌ها و شبهات است

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه نسل جوان به شدت در معرض بحران‌ها و شبهات فراوان است، گفت: بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب آن را فوری دانستند به این معنا است که باید جدی در این زمینه ورود کنیم.

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزانبه گزارش ایکنا از یزد، حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، 16 اسفندماه در نشست با مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان یزد اظهار کرد: اگر مبنای اتحادیه بر نیروسازی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و در این مسیر گام برمی‌داریم، مستلزم وقت‌گذاری کیفی و کمی است.

وی ادامه داد: با این میزان وقت‌گذاری که صورت می‌گیرد و دستیابی به مطالباتی که رهبر معظم انقلاب و مجموعه نظام از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی دارد، فاصله خواهیم داشت و قطعاً با حضور دو، سه یا حتی چهارساعته در مجموعه و فرآیندهایی که در اتحادیه پیش‌بینی شده است نمی‌توانیم توقع یک نیروی تراز انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه در شرایط فعلی خانواده تمایل بسیار زیادی برای حضور فرزندشان در یک مکان امن و قابل‌ اتکا در خارج از منزل دارند بیان کرد: امروز خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در کلاس‌های مختلف هزینه‌های بسیاری می‌کنند و همچنین جوانان و نوجوانان هم رغبت زیادی برای حضور در جمع‌های امن اعم از مجازی و حقیقی دارند.

وی اضافه کرد: این یک فرصت برای مجموعه اتحادیه به شمار می‌رود که بتوانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده این نوجوانان را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی به کار گیریم.

تاریخی با اشاره به اینکه تنوع برنامه‌ها برای جذب نوجوانان بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: نسل جوان تنوع‌طلبی بسیاری دارد و به همین جهت علاقه‌مند به تجربه کردن و حضور در مکان‌های مختلف است، البته این تنوع‌طلبی و ایجاد فضای این‌چنینی نباید نسل جوان را دچار سردرگمی و لذت تکثر کند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: اگر بتوانیم سبد تنوع را برای نسل جوان عرضه و ارائه کنیم، بخشی از آرامش روانی را در این پمپاژ سیگنال‌های منفی که در محدودیت‌هایی که برای بانوان در حال ایجاد شدن است، به وجود آوریم که برای دستیابی به آن نیازمند هیئت‌های اندیشه‌ورز جهت برنامه‌ریزی صحیح و دقیق هستیم.

وی با بیان اینکه نسل جوان به شدت در معرض بحران‌ها و شبهات فراوان هستند، گفت: بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب آن را فوری دانستند، به این معنا است که ما باید جدی در این زمینه ورود کنیم. حضور مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این شرایط حساس نیازمند عزم و اراده جدی است زیرا نسل جوان امروز نیازمند کمک هستند.

تاریخی با اشاره به اینکه هجمه و تهاجمات دشمن به شیوه‌ها و روش‌های مختلف انجام می‌شود، اضافه کرد: زمانی به شکل مستقیم از سوی دشمن حمله صورت می‌گیرد و زمانی هم به‌صورت غیرمستقیم مسئله را مورد تهاجم قرار می‌دهد که متأسفانه در این مرحله احتمال بُرد بیشتر است.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تأکید کرد: اگر توحید و عبودیت در نسل جوان نهادینه شود، بسیاری از شبهاتی که پیش می‌آید خودبه‌خود برطرف می‌شود.

انتهای پیام
captcha