اعلام ساعت کار کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ایام نوروز
کد خبر: 4041929
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

اعلام ساعت کار کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ایام نوروز

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ساعت کار کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروز اعلام کرد.

کتابخانه آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از گنجینه رضوی، محمدجواد قوی؛ مدیر روابط عممی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، با بیان این خبر، اظهار کرد: طی ایام تعطیل، اهالی مطالعه می‌توانند از طریق درگاه کتابخانه دیجیتال به آدرس https://digital.aqr.ir خدمات دریافت کنند.

وی با اشاره به فعالیت تالار محققان و کتابخانه تخصصی اهل‌بیت(ع) در ایام تعطیلات نوروز، عنوان کرد: پژوهشگران می‌توانند به استثناء 29 اسفند1400 و اول فروردین 1401، با ارائه کارت عضویت از خدمات تالار پژوهشگران و کتابخانه تخصصی اهل‌بیت(ع) بهره‌مند شوند.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات و ساعات کار کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با شماره تلفن 32232004- 051 و یا به وب‌سایت این سازمان به نشانی library.aqr.ir اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha