مادر شهیدان شهسواری به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4044811
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

مادر شهیدان شهسواری به فرزندان شهیدش پیوست

بانو تهمینه پارسا، مادر شهید شاخص حاج جمیل شهسواری و بزرگمردِ کردستان حاج جمال شهسواری، امروز، ۴ فروردین‌ماه به فرزندان شهیدش پیوست.

پیام تسلیت

به گزارش ایکنا از کردستان، عطاالله احمدی، دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اسلامی استان و دبیر جمعیت یاران‌انقلاب اسلامی کردستان در پیامی ضایعه تأسف بار درگذشت ام‌الشهید تهمینه پارسا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

«مَا أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ ۗ وَمَن يُؤْمِن بِاللَّهِ يَهْدِ قَلْبَهُ ۚ وَاللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ»

کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است چرا که مجاهدانی را در سینه پر راز و رمز خود محفوظ نگهداشته که تاریخ به مانندشان در شهامت، صلابت، شجاعت و مردانگی نظیر ندیده است. فرزندانی چون شیر را از مادرانی چونان آبیدر استوارش به امانت گرفته که هیچگاه شهسواری اش در میدان رشادت و شهادت فراموش نخواهد شد و امروز نیز ما به سوگ‌مادری نشسته‌ایم که فرزندش را در نهایت اخلاص تقدیم اسلام و انقلاب نمود. ام‌الشهیدی که فقدان فرزند و سالهای سخت شکنجه ذره‌ای از شکیبایی و متانت او نکاست و همچنان به مانند الگویی زنده حافظ یادگار شهدا و رسالت ایمانی‌اش بود تا چنین روزی که به دیدار فرزند شهیدش نائل گردید.

ضایعه تأسف‌بار درگذشت ام‌الشهید، حاجیه تهمینه پارسا مادر شهید شاخص حاج جمیل شهسواری و بزرگمردِ کردستان حاج جمال شهسواری حقیقتا مایه تألم وافر و تأثر عمیق قلبی گردید.

اینجانب فقدان این اسوه ستوده را محضر مردم شریف و مومن استان، جامعه دینی و قرآنی، فعالان و دلسوزان اجتماعی، خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان، علی الخصوص بیت مکرم شهید شهسواری اعلی الله مقامه فی‌الجنه؛ تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه یگانه‌یِ باقی؛ برای آن مرحومه علو درجات ‌و غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha