مرکز همایش‌های شهید حیدری دانشگاه ملایر افتتاح شد
کد خبر: 4049824
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

مرکز همایش‌های شهید حیدری دانشگاه ملایر افتتاح شد

مرکز همایش‌های سردار شهید رسول حیدری دانشگاه ملایر، امروز با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مرکز همایش‌های شهید حیدری دانشگاه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، ابراهیم محمدی‌منش، سرپرست دانشگاه ملایر، امروز 27 فروردین‌ماه در آئین افتتاح مرکز همایش‌های دانشگاه ملایر که با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مرکز پژوهش‌های دانشگاه ملایر هزینه شد.

وی افزود: ظرفیت سالن اصلی این مرکز ۴۵۰ نفر و سالن جانبی آن ۱۵۰ نفر است که در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث شده است.

محمدی‌منش با بیان اینکه دانشگاه ملایر یکی از ظرفیت‌های خوب علمی در این شهرستان است، ادامه داد: این مرکز دانشگاهی در رشد و توسعه علمی، فرهنگی و اقتصادی ملایر نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ملایر برای افتتاح دو پروژه مرکز همایش‌های شهید حیدری و ساختمان پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر، گفت: هچنین در ادامه این سفر آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه ملی ملایر برگزار خواهد شد.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از ورود به دانشگاه ملایر به مقام شامخ شهدای گمنام این دانشگاه ادای احترام کرد و ضمن تقدیر از افرادی که شرایط احداث این مجموعه را فراهم کردند و خشت نخست این مرکز را بنا کردند، اظهار کرد: نام‌گذاری مرکز همایش‌های دانشگاه ملایر به نام شهید سردار رسول حیدری بسیار مبارک است و هر جا نام شهدا آورده شود مایه خیر و برکت است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دانشگاه ملایر ظرفیت علمی خوبی در سطح استان همدان و کشور است.

انتهای پیام
captcha