برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۸۰۰ نقطه بوشهر
کد خبر: 4051148
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۸۰۰ نقطه بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مراسم شب‌های قدر بعد از دو سال شرایط سخت کرونایی از نوزدهم ماه مبارک رمضان با یک چهارم ظرفیت در مکان‌های سرپوشیده در ۸۰۰ نقطه سطح استان برگزار می‌شود.

ارسالی//مراسم شب‌های قدر در 800 نقطه استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از بوشهر به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، امروز، 31 فروردین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن لیالی پرخیر و برکت قدر اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم شب‌های قدر در همه مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی با محوریت موضوعاتی از قبیل جهاد تبیین، امیدآفرینی و روشنگری وظیفه مسلمین در امداد مستضعفین و به‌ویژه مسئله قدس در سطح استان برگزار می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر مراسم ویژه احیا در بیش از 800 نقطه استان از سوی هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مقدس و مجامع و تشکل‌های مردمی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری اضافه کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تقسیم پذیرایی در ظروف یک بار مصرف می‌توان به قدرت گرفتن فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های دینی در سطح استان کمک کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: این مراسم‌ها اکثراً در فضای باز و در مکان‌های سرپوشیده با یک چهارم ظرفیت برگزار می‌شوند و همه کسانی که در مراسم شرکت می‌کنند شامل سخنران، مداح و مردم باید از ماسک استفاده کنند.

وی در پایان گفت: در برنامه‌های محوری مراسم‌های لیالی قدر از سخنرانان، قاریان، ذاکران و مداحان بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha