برگزاری محفل انس با قرآن در بانه + عکس
کد خبر: 4053764
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

برگزاری محفل انس با قرآن در بانه + عکس

محفل انس با قرآن کریم از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان کردستان با حضور قاریان برجسته استانی امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در محل مسجد ابراهیم نویدی شهرستان بانه برگزار شد.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از کردستان، محفل انس با قرآن کریم از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان کردستان با حضور قاریان برجسته استان در محل مسجد ابراهیم نویدی شهر بانه برگزار شد.

در این محفل معنوی که رؤسای ادارات و ارگان‌های دولتی، ماموستایان و امامان جمعه و جماعت و اقشار مختلف مردم شریف شهرستان بانه حضور داشتند، فواد مولودی، فریدون رشیدی و سامان صیدی از قاریان برجسته استان کردستان با تلاوت دلنشین آیاتی از کلام الله مجید حال و هوای معنوی به مراسم بخشیدند.

در ابتدای این مراسم ماموستا مصطفی مصطفایی، امام جماعت مسجد نویدی با بیان فواید خواندن قرآن کریم اظهار کرد: تلاوت زیبای آیات قرآن کریم باعث جذب مردم و جوانان و نوجوانان به مسجد و رعایت اخلاق اسلامی و پیروی از دستورات دینی می‌شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری محافل انس با قرآن کریم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل برگزاری این مراسم معنوی تقدیر کرد و افزود: با برگزاری این محافل و مجالس قرآنی می‌توانیم زمینه جذب هرچه بیشتر جوانان نوجوانان به مساجد را فراهم کنیم.

ماموستا مصطفایی بیان کرد: فاصله گرفتن جوانان و نوجوانان از مساجد بسیار مضر خواهد بود چراکه با حضور در مساجد قلب انسان‌های برای دریافت دستورات الهی آمادگی پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر از قاریان قرآن کریم و عوامل برگزارکننده این رویداد فرهنگی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

انتهای پیام
captcha