مراسم تشییع حجت‌الاسلام شیری در دانشگاه ملایر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4054168
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

مراسم تشییع حجت‌الاسلام شیری در دانشگاه ملایر برگزار شد + عکس

پیکر استاد مهدویت همدان از مقابل ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه ملایر تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه تشییع شد و نماز میت به امامت امام‌جمعه ملایر بر پیکر وی اقامه شد.

تشییع حجت‌الاسلام سعید شیری دانشگاه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، دانشگاه ملایر امروز، 11 اردیبهشت‌ماه عزادار استادی بود که بعد از سال‌ها تلاش و کسب علم در حوزه دین و مهدویت روز گذشته بر اثر سانحه رانندگی به دیار لقاء‌الله پیوست.

امروز جامعه علمی و دانشگاهی ملایر، شاگردان وی و روحانیون و علمای ملایر برای همیشه با این استاد اخلاق که عمر خود را مجاهدانه در راه ترویج فرهنگ مهدویت و مباحث مربوط به امام زمان(ع) گذاشت، خداحافظی کردند.

حجت‌الاسلام شیری استاد و پژوهشگر پرتلاش دکترین مهدویت بود که سال‌ها در جهت پاسخگویی به شبهات مهدویت، نقد کتاب، پرسمان مهدویت، راهنمایی طلاب در جهت تدوین پایان‌نامه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همواره در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری نیز جهاد تبیین داشت.

شرکت‌کنندگان در این مراسم پیکر این استاد مهدویت را از مقابل ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه تشییع کردند. همچنین نماز میت بر پیکر این استاد حوزه و دانشگاه به امامت حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌جمعه شهر ملایر اقامه شد.

بعد از انتقال پیکر این عالم وارسته نماز میت مرحوم در حوزه علمیه آیت‌الله آخوند همدان توسط آیت‌الله موسوی اصفهانی اقامه و پس از آن به سمت زادگاهش، روستای دستجرد کبودرآهنگ تشییع خواهد شد.

طی روزهای آتی نیز مراسم بزرگداشت این استاد با حضور اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون و اساتید و دانشجویان در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سعید شیری روز گذشته، 10 اردیبهشت‌ماه در پی سانحه تصادف در مسیر ورودی ملایر به دیار حق شتافت.

انتهای پیام
captcha