اجرای طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان در البرز
کد خبر: 4055707
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

اجرای طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان در البرز

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور البرز با اشاره به طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشگاهیان و اجرای آن در این دانشگاه، گفت: این طرح که ثبت‌نام آن از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده ویژه حفظ قرآن خانواده دانشگاهیان اعم از دانشجو، اساتید، کارمندان و خانواده آنان است.

 طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان

وحید پوریعقوبی، مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری طرح ملی حفظ قرآن در دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه پیام‌ نور البرز خبر داد و اظهار کرد: این طرح که ثبت‌نام آن از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده ویژه حفظ قرآن خانواده دانشگاهیان اعم از دانشجو، اساتید، کارمندان و خانواده آنان است.

وی افزود: طرح نهضت ملی حفظ قرآن دانشگاهیان به همت «شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاهیان کشور» وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

این مسئول به فرمایشات مقام معظم رهبری و یادآوری دوباره ایشان در خصوص هدایت جوانان به سمت حفظ قرآن اشاره کرد و گفت: در این راستا طرح مذکور به حفظ رشته‌های ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن‌ کریم می‌پردازد و دانشگاهیان می‌توانند از فرصت فراهم شده برای حفظ استفاده کنند.

پوریعقوبی با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح، افزود: هر دانشگاه برای اجرایی‌ شدن این طرح برنامه‌های خود را دارد و این امکان وجود دارد که کلاس‌ها به شیوه حضوری، مجازی و یا ترکیبی برگزار شود.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور البرز تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح ملی می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ در این خصوص اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: طرح ملی حفظ قرآن به همت شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور با همکاری دانشگاه‌ها و نهاد‌های مختلفی از جمله سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، وزارت بهداشت، وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و... برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha