آثار ماندگار با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت خلق شود
کد خبر: 4061561
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

آثار ماندگار با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت خلق شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: باید آثاری ماندگار در راستای فرهنگ ایثار و شهادت خلق کرد که کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ظرفیت بزرگی است که از آن باید بهره‌مند شوند.

جلسه توجیهی فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ‌ پاسدار جهانبخش عطایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۱ خردادماه در جلسه توجیهی عوامل و دست اندرکاران کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: همه ما در مقابل قهرمانان دفاع مقدس مسئولیم و باید راه شهدا و ایثارگران را ادامه و ترویج دهیم.

وی ادامه داد: دشمن در صدد از بین‌ بردن فرهنگ‌ ایثار و شهادت و یکپارچگی و وحدت ملت ایران از طریق جنگ‌ نرم است و باید در میدان نبرد با دشمن، خود را آماده و در برابر آنها ایستادگی و مقابله کنیم. امنیت به راحتی به دست نمی‌آید و سربازان در مرز و بوم کشور با جنگیدن در مقابل دشمنان امنیت را برقرار می‌کنند.

دبیر کمیته یادواره‌ها و امور شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: باید آثاری ماندگار در راستای فرهنگ ایثار و شهادت خلق کرد که کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ظرفیت بزرگی است که از آن باید بهره‌مند شوند.

پیش از پایان جلسه، نماینده استاندار و دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل توضیحاتی را در خصوص اجرای باشکوه کنگره ملی ارائه دادند و همچنین با اهدا حکم، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مشگین‌شهر به ترتیب به‌عنوان رئیس و دبیر اجرایی کمیته ۱۳گانه شهرستان مشگین‌شهر معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha