اجرای برنامه‌های دهه کرامت با حضور 9 خادم رضوی در همدان
کد خبر: 4062289
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

اجرای برنامه‌های دهه کرامت با حضور 9 خادم رضوی در همدان

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در همدان بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید با حضور 9 نفر از خدام حرم امام رضا(ع) و حمل پرچم آستان قدس رضوی وارد همدان شد که برنامه‌های مختلف با حضور این کاروان امروز در این استان آغاز می‌شود.

حضور خادمان امام رضا در همدانمحمدکاظم حجازی، مدیر دفتر آستان قدس رضوی در همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید با حضور 9 نفر از خدام حرم امام رضا(ع) و حمل پرچم آستان قدس رضوی وارد همدان شد که برنامه‌های مختلف با حضور این کاروان امروز، 16 خرداد در همدان آغاز می‌شود.

وی حضور در دفتر امام‌جمعه همدان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در همدان، دیدار با خانواده شهید چنگیزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی دیگر را از برنامه‌های این کاروان در دفتر امام‌جمعه دانست.

حجازی حضور خدام کاروان زیر سایه خورشید در منزل خانواده یکی از ایتام همدان را از دیگر برنامه‌های امروز دانست و تصریح کرد: حضور در دو جشن خانگی بنا به درخواست برگزار‌کنندگان این جشن‌ها به‌مناسبت دهه کرامت از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان همدان است.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت در همه شهرستان‌های همدان برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و به ترتیب برنامه این کاروان میهمان دیگر شهرستان‌ها در این ایام است.

مسئول جوانان رضوی همدان از حضور این کاروان در بعد‌ازظهر امروز، 16 خردادماه در شهر صالح‌آباد خبر داد و گفت: این کاروان امروز با حضور در برنامه‌های این شهر میهمان مردم شهر صالح و روستاهای آن است.

وی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته جشن اصلی دهه کرامت به‌صورت اجتماع خانوادگی با اجرای سرود سلام فرمانده روز 22 خردادماه در شهر همدان با حضور ابوذر روحی خواننده این سرود برگزار می‌شود که کاروان زیر سایه خورشید نیز میهمان این جشن هستند.

حجازی با بیان اینکه مکان و ساعت دقیق این برنامه نیز متعاقبا اعلام می‌شود، گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و غباروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در همدان است که این برنامه روز پنجشنبه، 19 خردادماه در باغ بهشت همدان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha