عمق شناخت ما نسبت به ائمه اطهار مرهون امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4062962
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

عمق شناخت ما نسبت به ائمه اطهار مرهون امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است

استاندار کردستان گفت: عمق علاقه و شناخت ما نسبت به ائمه اطهار مرهون انقلاب اسلامی و نفس قدسی امام خمینی(ره)است، چرا که بینش و بصیرت ما را نسبت به جایگاه و منزلت امامان معصوم افزایش داد.

دیدار با کاروان زیر سایه خورشید

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان امشب، ۱۸ خردادماه در دیدار با کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: مردم کردستان مردمانی متدین هستند و به ائمه اطهار و به ویژه حضرت امام رضا(ع) علاقه ویژه دارند و این ویژگی در زندگی آنان و در همه ابعاد همواره جاری است.

وی وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در جغرافیای ایران را نعمتی بزرگ برای کشور دانست و اضافه کرد: عمق علاقه و شناخت ما نسبت به ائمه اطهار مرهون انقلاب اسلامی و نفس قدسی امام خمینی(ره)است، چرا که بینش و بصیرت ما را نسبت به جایگاه و منزلت امامان معصوم افزایش داد.

زارعی کوشا با بیان اینکه لازم است همواره رفتار و کردار بزرگان دین و ائمه اطهار سرلوحه کارها و اقدامات مدیران قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: رضایت اهل بیت و خشنودی آنان در این است که ما در مسیر خدمت به مردم قدم برداریم و امیدوارم خداوند در این راه به ما توفیق عنایت کند.

انتهای پیام
captcha