عطر رضوی در پادگان ۰۴ بیرجند پیچید
کد خبر: 4063301
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

عطر رضوی در پادگان ۰۴ بیرجند پیچید

با حضور خادمان رضوی در پادگان ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند، سفر به مشهد مقدس و مرخصی ۴۸ ساعته هدیه امام هشتم به کارکنان وظیفه و پایور ۰۴ بیرجند اعطا شد.

خادمان حرم در پادگان بیرجند به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، کاروان زیر سایه خورشید همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) فضای پادگان ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند را سرشار از عطر رضوی کرد.

مداحی و شعرخوانی خدام رضوی حال و هوای خاصی به فضای پادگان بخشید و دل‌های آماده پرسنل وظیفه و پایور را وارد صحن و سرای حرم امام هشتم(ع) کردند.

سربازان و پرسنل کادر پادگان ۰۴ احترام نظامی به پرچم منور رضوی کردند و ضمن بوسه بر این پرچم نورانی با دل شکسته و اشک‌های جاری بر گونه‌ها حاجت خود را از امام رضا(ع) درخواست کردند.

به برکت وجود پرچم امام هشتم(ع) به نفر از کارکنان پایور به همراه خانواده به‌صورت قرعه‌کشی سفر مشهد مقدس و سایر کارکنان پایور و وظیفه که اسم آنها رضا است نیز ۴۸ ساعت مرخصی اهدا شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی یاوری، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در جمع پرسنل وظیفه و پایور ۰۴ گفت: استقبال باشکوه مردم از پرچم مطهر حرم رضوی ضربه سهمگین به دشمنان وارد می‌کنند و محبت اهل بیت(ع) در تمام زندگی مردم ورود کرده است.

وی بیان کرد: محبت به اهل بیت(ع) به طور قطع پاشنه آشیل و ضعف دشمن خواهد بود و باید برای رسیدن به خدا دنبال وسیله باشید و امروز مردم ثابت کردند هیچ وسیله‌ای جز اهل بیت(ع) نمی‌پذیرند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: دشمنان سال‌ها هزینه کردند که معنویت از دنیا برود اما وقتیدچشم باز می کنند جمله «یا علی ابن موسی الرضا(ع)» بیشترین تولیدی در دهه کرامت پیدا کرده و این یعنی ارادت به اهل بیت(ع) هر کجا بوده دشمن احساس ضعف می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم با گرانی‌ها اهل بیت(ع) را فراموش نمی‌کنند، گفت: ارادت امام رضا(ع) خار چشم دشمنان است و با پخش عکس‌های دهه کرامت در فضای مجازی دشمن را مأیوس کنیم.

مرخصی ۵ روزه به زندانیان و آزادی یک زندانی به برکت پرچم حرم مطهر رضوی

خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در آستانه شب میلاد این امام همام از زندان شهرستان بازدید و با مددجویان آن دیدار کردند. کاروان زیر سایه خورشید با پرچم مقدس آستان حضرت شمس‌الشموس علی ابن موسی الرضا(ع) شمیم رضوی را در زندان نهبندان طنین‌انداز کردند.

یکی از خادمان حرم مطهر رضوی با مداحی خود حال و هوای معنوی این برنامه را مضاعف کرد و فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کرد. زندانیان بندهای مختلف با دل‌های شکسته و استقبال گرم از خدام حرم مطهر رضوی پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) را زیارت کرده و تبرک جستند.

به برکت حضور خدام حرم مطهر رضوی و پرچم مقدس امام رضا(ع) به تمام محکومین زندان، پنج روز مرخصی اعطا و روز گذشته یک زندانی نیز آزاد شد.

سیدحسین مدنی، خادم حرم مطهر رضوی بیان کرد: امام رضا(ع) نگاه ویژه خود را به شما زندانیان کرده که امروز پرچم مقدس را برای زیارت فرستاده است.

وی افزود: زندانیان در حبس ظاهری و زندان هستند اما ما در زندان نفس قرار داریم و خداوند بخشنده و ستارالعیوب است و امیدواریم به‌زودی به خانواده‌های خود برگردید.

رضا مال‌اندوز، رئیس زندان نهبندان نیز تصریح کرد: حدود ۱۰۰ نفر از متهمین و محکومین در زندان به سر می‌برند و در این زندان اشتغال صد در صدی برای زندانیان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: زندان نهبندان از لحاظ اشتغال رتبه نخست و از لحاظ حرفه‌آموزی رتبه سوم استان را دارد و هدف قضایی استان نیز بر اشتغال‌آفرینی صد درصدی زندانیان است؛ بسیاری از زندانیان در استان مشغول به کار هستند و اکثر از زندانیان به‌دلیل مواد مخدر و تعداد کمی نیز به دلیل مهریه در زندان به سر می‌برند.

انتهای پیام
captcha