فعالان قرآنی بخش بهاران تجلیل شدند
کد خبر: 4064168
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

فعالان قرآنی بخش بهاران تجلیل شدند

طی جلسه‌ای از فعالان قرآنی جامعةالقرآن بخش بهاران شهر سرخنکلاته با حضور امام‌جمعه بخش بهاران روز گذشته، ۲۳ خرداد تجلیل شد.

حجت الاسلام رضا زاده پاشا امام جمعه بخش بهاران به گزارش ایکنا از گلستان، طی جلسه‌ای با حضور امام جمعه بخش بهاران و فعالان قرآنی روز گذشته، 23 خردادماه از فعالان قرآنی جامعةالقرآن  این شهر تجلیل شد.

مدیر جامعةالقرآن بخش بهاران در این جلسه گفت: در این مؤسسه دوره‌های مختلفی از جمله دوره‌های تربیت مربی تجوید، مفاهیم، کودک، تدبر، معارف، سبک زندگی، نهج‌البلاغه، کارگاه سبک زندگی و مهارت‌های زندگی، اخلاق کاربردی مشاوره دینی و مذهبی، ‌برگزار شده است.

صفدری بیان کرد: فعالان و مربیان قرآنی این مجموعه توانستند در ایام کرونا با حضور مستمر در فضای مجازی در فعالیت‌های این مجموعه نقش چشمگیری داشته باشند.

امام‌جمعه بخش بهاران در این جلسه با بیان‌اینکه انس با قرآن دلهایمان را با معارف قرآن آشناتر خواهد کرد، افزود: هرچه در دنیای اسلام کمبود هست، بر اثر دوری از معارف الهی و معارف قرآنی است. قرآن کتاب حکمت علم و حیات است.

حجت‌الاسلام رضازاده پاشا گفت: حیات امت‌ها و ملت‌ها در آشنایی با معارف قرآن و عمل به مقتضای این معارف و عمل به احکام قرآنی است.

در پایان این جلسه 4 نفر از فعالان قرآنی جامعةالقرآن این شهر با حضور امام جمعه بخش بهاران تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha