باید در مسئله حجاب جهادی عمل کرد
کد خبر: 4064581
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

باید در مسئله حجاب جهادی عمل کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان اقدام جهادی را لازمه مدیریت حجاب دانست و گفت: عفاف و حجاب باید در شهرها عیان و نمایان باشد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز، 25 خردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود باید با جدیت و برنامه‌ریزی مطلوب‌تری وارد میدان شویم و در مقوله حجاب و عفاف، جهادی عمل کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گیلان افزود: در بستر خوب، انسان‌های خوب رشد می‌کنند و وظیفه ما مسئولان این است که این بسترسازی مناسب را در بخش‌های مختلف به خصوص در بخش حجاب و عفاف انجام دهیم و باید بیش از پیش اقدامات فرهنگی در ادارات، سازمان‌ها، تشکل‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها انجام شود.

امام جمعه رشت با بیان این‌که نمادهای هر شهر باید در شهر دیده شود تصریح کرد: عفاف و حجاب نماد اصلی شهر ماست که فقط مخصوص بانوان نیست و مردان هم باید رعایت کنند و باید این نماد در سراسر شهر مشاهد شود.

وی در ادامه به طرح گسترش عفاف و حجاب در ادارات و سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن از راه شبیخون فرهنگی ورود می‌کند، باید با نصب تابلو و بنرهایی، بانوان را به رعایت کامل حجاب اسلامی رهنمون سازیم تا از این راه، عفاف و حجاب در جامعه ما نهادینه شود.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: مردم همواره پای نظام ایستاده‌اند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند. عده‌ای بی‌خرد و دشمن داخلی با تشویق رسانه‌های معاند درصدد ترویج بدحجابی به روش‌های مختلف هستند که باید در برابر آن ایستاد‌.

انتهای پیام
captcha