الگوی مبارزات امام بر اساس تکلیف الهی بود
کد خبر: 4064714
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

الگوی مبارزات امام بر اساس تکلیف الهی بود

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه هدف امام(ره) از مبارزه و انقلاب و تاسیس انظام اسلامی قیام بود، گفت: الگوی مبارزات امام دارای چارچوب و براساس تکلیف الهی، قرآن کریم و نگاه مؤمنان بود و اگر غیر از چارچوب رفتار شود، ارزشی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) امروز، ۲۶ خرداد در یادواره شهدای آغازگر انقلاب اسلامی که در این حرم مطهر برگزار شد، گفت: پیشکسوتان انقلاب، اموال انقلاب محسوب می‌شوند و در شمار مومنان نابی قرار دارند که در سخت‌ترین شرایط و در عصر غربت، رنج، شکنجه و سیطره طاغوت خالصانه با امام(ره) بیعت کردند.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان انقلاب کسانی هستند که در همان سال‌های ۴۲ و با آغاز مبارزات، همه وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برخی از آن‌ها اگرچه حتی از نام و جسدشان هم چیزی باقی نماند اما خلوص و بزرگی آن‌ها به ثمر نشست.

کلانتری با بیان اینکه هدف امام(ره) از مبارزه و انقلاب و تاسیس انظام اسلامی قیام بود، گفت: الگوی مبارزات امام دارای چارچوب و براساس تکلیف الهی، قرآن کریم و نگاه مؤمنان بود و اگر غیر از چارچوب رفتار شود، ارزشی نخواهد داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین انقلاب مردمی جهان در ایران و با خون شهدا رقم خورد، گفت: بسیاری از اندیشمندان دنیا که خود دشمن انقلاب هستند، معتقد به این موضوع هستند، چرا که قیام امام(ره) و مردم برای خدا بود و امروز هم قیام برای خداوند استمرار دارد و اگر غیر از این بود، تداوم نداشت.

کلانتری بیان کرد: پیشکسوتان انقلاب همانند مرحوم عسکر اولادی که از چهره‌های شاخص، مهم و مبارز انقلاب است، در حزب موتلفه خوش درخشیدند و مسیر را تا امروز در راستای استمرار انقلاب ادامه دادند.

وی همچنین با بیان اینکه امام(ره) منتظر نتیجه نبود بلکه برای خدا کاری را که مورد رضایت خدا بود انجام می‌داد، اظهار کرد: کسانی مانند شهیدان موتلفه که در کنار امام قرار گرفتند خالصانه کنار امام بودند و به برکت خون آنها انقلاب مسیر خود را به درستی طی کرد.

غلامحسین چوبینی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به نگرانی نیروهای انقلاب از وجود نیروهای دولت قبل که در بدنه مدیریت دولت سیزدهم مشغول به کار هستند، گفت: نیروهایی از دولت قبل همچنان سرکار هستتد که نه تنها از تعهد و کارآمدی بر خوردار نیستند که در این شرایط سخت اقتصادی، چوب لای چرخ دولت می‌گذارند.

وی با بیان اینکه وقتی نیروهای انقلابی سر کار نباشند، طبیعی است که ار کشور با مشکلات متعددی مواجه شویم، گفت: انتظار ما این است که صدای ما به گوش مسئولان استانی و کشوری در این باره برسد. امروز عملا نیروهای انقلاب اکنون به حاشیه رانده شده‌اند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان فارس با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها نیروهایی سر کار آمده‌اند که با فشار نماینده شهرستان، تحمیل شده‌اند، گفت: جای تعجب است که از ١٥ نماینده از ١٨ نماینده فارس گزینه‌های جریان‌های انقلابی هستند اما در انتصابات دخالت می‌کنند!

چوبینی اضافه کرد: در جراحی‌های اقتصادی نیاز به همراهی مدیرانی همسو داریم، چرا که اگر شرایط جنگی اقتصادی فعلی به خوبی برای مردم تبیین نشود با مشکلات عدیده مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha