تغذیه رسانه‌ای غدیر با حفظ جزئیات هنری در اختیار جامعه قرار گیرد
کد خبر: 4069231
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

تغذیه رسانه‌ای غدیر با حفظ جزئیات هنری در اختیار جامعه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بسیار شایسته است تغذیه رسانه‌ای غدیر با حفظ تحقیقات و پژوهش‌ها به عنوان محتوا در اختیار زیرمجموعه‌ها قرار گیرد تا به آن رنگ هنر  داده و از این طریق تبیین شود.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز 16 تیرماه در دیدار با معاونت رسانه بنیاد بین المللی غدیر اظهار کرد: مسئله غدیر برای همه است و برای مذهب و کشور خاصی نیست و لذا نباید منشأ اختلاف شود چراکه ورود به این مطلب به عنوان یک مذهب نیست بلکه ورود انسان در اسلام شناسی است.

وی با اشاره به اینکه ورود به مسئله غدیر انسانی است نه مذهبی، گفت: بسیار شایسته است تغذیه رسانه‌ای غدیر با حفظ تحقیقات و پژوهش‌ها به عنوان محتوا در اختیار زیرمجموعه‌ها قرار گیرد تا به آن رنگ هنر  داده و از این طریق تبیین شود.

وی ادامه داد: تمام مستندات موجود از بزرگان اهل سنت و شیعه موجود است و باید این محتواها به صورت حساب شده به زیرمجموعه‌ها داده شود تا از طریق رسانه و هنر تبیین شود.

عبادی یادآور شد: مشکلاتی که در سطح بین المللی می‌بینید همه بخاطر ندیده گرفتن غدیر است چراکه اگر چنانچه عدالت امیر المومنین(ع) انجام می‌شد همه ملت‌ها به اسلام روی می‌آورند و کسی حتی به مورچه ظلم نمی‌کرد.

انتهای پیام
captcha