اجتماع عظیم علوی در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4070214
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

اجتماع عظیم علوی در خراسان‌جنوبی

دبیر ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه امامت و ولایت خراسان‌جنوبی گفت: مردم ولایتمدار شهر بیرجند در روز جمعه، 24 تیر‌ماه بزرگترین اجتماع خانوادگی یاران امیرالمؤمنین(ع) را تشکیل خواهند داد.

اجتماع عظیم علوی در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه امامت و ولایت استان خراسان‌جنوبی، حاجی‌زاده، دبیر ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه امامت و ولایت خراسان‌جنوبی گفت: به یاری خداوند متعال و عنایت اهل بیت پیامبر(ص) روز جمعه، 24 تیرماه، ساعت ۶ بزرگترین اجتماع خانوادگی عاشقان امیرالمؤمنین(ع) در بیرجند برگزار می‌شود.                                                 

وی گفت: مردم همیشه بیدار بیرجند از انتهای خیابان پاسداران پیاده‌روی خانوادگی آغاز و با سردادن شعارهای غدیری و علوی و لبیک یا رسول‌الله ادامه داده و درطول مسیر ضمن استفاده از پذیرایی صبحانه در موکب و گرفتن شماره قرعه‌کشی، مسیر  پنج کیلومتری تا منطقه کوهستانی و گردشگری بند دره ادامه خواهند داد و در پایان با استفاده از برنامه‌های بسیار شاد و متنوع و اجرای مجریان مسلط ساعاتی را گرد هم خواهند نشست.

دبیر ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه امامت و ولایت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این برنامه به‌طور همزمان در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، یادآور شد: استفاده از سرودهای غدیری و تبیین فلسفه غدیر از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha