آمریکا به دنبال تقویت جبهه عربی- عبری است
کد خبر: 4072456
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

آمریکا به دنبال تقویت جبهه عربی- عبری است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دسیسه جدید آمریکا تقویت جبهه عربی-عبری است، افزود: آمریکا تلاش دارد تا رژیم صهیونیستی محور مقابله علیه ایران قرار گیرد.

آمریکا به دنبال تقویت جبهه عربی- عبری است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات شب گذشته 30 تیردر مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان با اشاره به اینکه دسیسه جدید آمریکا تقویت جبهه عربی-عبری است، گفت: آمریکا تلاش دارد تا رژیم صهیونیستی محور مقابله علیه ایران قرار گیرد.

وی افزود: این در حالی بود که این رژیم غاصب بدون دولت و مجلس هر روز شاهد یک حادثه در درون خود است لذا همه این عوامل به ناکامی آمریکا در منطقه منتهی شده است.

وزیر اطلاعات ایجاد اختلاف و رخنه در خاورمیانه و بین مردم را از دسیسه‌های دیگر دشمن برشمرد و گفت: ایجاد اتحاد و برادری، مقابله با زمینه‌سازی برای القای ناکارآمدی و تضعیف نظام مهمترین راهکار است.

خطیب با تاکید بر اینکه دشمن کوشید تا با به کارگیری گروهک‌های ضد انقلاب در کشور ناامنی ایجاد کند، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری خوبی که در دستگاه‌های مربوطه وجود دارد این توطئه‌ها خنثی شد که در این راستا با امیدافزایی و اقدامات مؤثر نیروهای انقلابی نیرنگ دشمنان برای مقابله با امید آفرینی از بین خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha