اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله نورمفیدی در گرگان
کد خبر: 4076212
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله نورمفیدی در گرگان

مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان در چهارراه میدان گرگان اقامه خواهد شد.

اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت ایت الله نورمفیدیبه گزارش ایکنا از گلستان به نقل از روابط عمومی ستاد‌اقامه نماز استان گلستان، قاسم محمدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از برگزاری نماز ظهر عاشورا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در گرگان خبر داد.

محمدی با بیان‌اینکه نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان در چهار راه میدان اقامه خواهد شد، افزود: دستگاههای اجرایی اعم از فرمانداری، نیروی انتظامی، شرکت آب و فاضلاب، ستاد‌اقامه نماز، شهرداری، صدا و‌سیما، آتش‌نشانی، اداره اوقاف و امورخیریه، اداره برق و اورژانس ۱۱۵ در حال آماده‌سازی مقدمات برگزاری نماز ظهر عاشورا با حضور حداکثری مردم در گرگان هستند.

محمدی بیان کرد: دایر نمودن شیرهای آب سیار برای وضو در چندین نقطه از خیابان اصلی و برقراری امنیت محل، مفروش نمودن و نظافت محل برگزاری، استقرار یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات پزشکی کامل در محل برگزاری نماز ظهر عاشورا و اطعام نمازگزاران توسط دستگاه‌های اجرایی نامبرده انجام خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز در پایان از تمامی آحاد مختلف مردم دعوت کرد تا در راستای اقامه پرشور این فریضه و احیای نماز و نهادینه‌شدن فرهنگ این فریضه‌الهی در جامعه، در نماز ظهر عاشورا شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha