دوره کوتاه مدت «بصیرت عاشورایی؛ تفکر انقلابی» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4080700
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

دوره کوتاه مدت «بصیرت عاشورایی؛ تفکر انقلابی» در قم برگزار می‌شود

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) در آستانه اربعین حسینی اولین دوره کوتاه مدت «بصیرت عاشورایی؛تفکر انقلابی» را با هدف تبیین جایگاه نهضت عاشورا در تفکر انقلابی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از قم، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت در آستانه اربعین حسینی اولین دوره کوتاه مدت «بصیرت عاشورایی؛ تفکر انقلابی» را برگزار می‌کند.

این دوره کوتاه مدت رایگان با تدریس کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی دکتر منصور حاتمی در آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این دوره کوتاه مدت همزمان با روزهای پنجشنبه ۳ و ۱۰ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در مدرس ۶ شبستان نجمه خاتون(س) برگزار خواهد شد.

این دوره به مدت ۶ ساعت آموزشی به صورت حضوری برگزار می‌شود و تبیین جایگاه نهضت عاشورا در تفکر انقلابی از اهداف برگزاری این دوره برای شرکت کنندگان است.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند به صفحه رسمی مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر مراجعه کنند.

تشکیل گروه در پیام رسان ایتا برای شرکت کنندگان دوره و عضویت در کانال از شرایط ثبت نام در این دوره است.

تعامل شرکت کنندگان با استاد و همچنین اطلاع از برنامه‌های این دوره کوتاه مدت از اهداف تشکیل گروه در پیام رسان ایتا برای شرکت کنندگان در این دوره است.

لازم به ذکر است: علاقه‌مندان برای آگاهی از دوره‌های آموزشی و قرآنی مرکز قرآن و حدیث می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha