درخشش دانش‌آموزان کرمانی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4080957
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

درخشش دانش‌آموزان کرمانی در مسابقات سراسری قرآن

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از کسب شش رتبه برتر از سوی دانش‌آموزان این استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان کرمانی در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از کسب شش رتبه برتر از سوی دانش‌آموزان این استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد و گفت: دانش‌آموز پایه دوازدهم رقیه جوکار از شهرستان جیرفت موفق به کسب رتبه اول این دوره از مسابقات در رشته احکام شد.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم رشته احکام از سوی فاطمه‌زهرا امیری‌پور دیگر دانش‌آموز جیرفتی، بیان کرد: فاطمه اناری‌دخت، دانش‌آموز پایه یازدهم از شهرستان انار نیز رتبه چهارم این دوره از مسابقات را در رشته احکام کسب کرد.

رضایی با اشاره به کسب رتبه پنجم رشته نهج‌البلاغه پایه دهم از سوی دانش‌آموز رضیه‌السادات روح‌الامینی از شهرستان کوهبنان، گفت: دیگر دانش‌آموز کوهبنانی فاطمه هادی‌زاده نیز موفق به کسب رتبه پنجم این دوره از مسابقات در رشته انشا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: همچنین حسین جاهدی از شهرستان سیرجان موفق به کسب رتبه سوم کشوری این دوره از مسابقات در رشته احکام شد.

رضایی یادآور شد: مسابقات پژوهشی قرآن، عترت و نماز از ۲۴ تا ۳۱ مردادماه در مشهد مقدس در دو گروه پسر و دختر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha