ساخت خانه عالم به همت گروه‌های جهادی در رامیان
کد خبر: 4080972
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

ساخت خانه عالم به همت گروه‌های جهادی در رامیان

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان از پیگیری ساخت خانه عالم با همت خیرین و گروهای جهادی در روستای کشکک شهرستان رامیان خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان در ساخت خانه عالمبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان روز گذشته، 4 شهریور ماه در بازدید از فعالیت‌های عمرانی و آموزشی گروه‌های جهادی محله محور در روستای کشکک شهرستان رامیان گفت: در راستای تکمیل پروژه نیمه‌تمام خانه عالم و سرویس بهداشتی این روستا، مقدار ۱۰۰ متر مربع کاشی و سرامیک از محل کمک‌های خیرین، به شورا و دهیار این روستا اهدا شد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان با بیان‌اینکه عالم در هر روستا بستری برای حضور مستمر روحانیون با دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی را فراهم خواهدکرد، افزود: حضور روحانیون در روستا برکات بسیاری از جمله حل مسائل و پیگیری مشکلات روستا را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام اسماعیلی به ضرورت ساخت خانه‌های عالم در مناطق محروم و حضور مبلغان در این مناطق تأکید و اظهار کرد: ساخت خانه عالم مهم‌ترین عامل برای رشد فرهنگی در محلات می‌باشد؛ خانه عالم یکی از ابزارهای پیش نیاز و مؤثر برای کارهای تبلیغی، مذهبی و فرهنگی و یکی از مهم‌ترین نیازها برای اجرای برنامه‌ها در راستای ترویج و تعمیق بخشیدن به معارف اسلامی و ارتقا بینش دینی در جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان گفت: طی هماهنگی با گروه‌های جهادی مقرر شد در اولین فرصت ممکن از ظرفیت نیروهای جهادی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسجد و خانه عالم در این روستا استفاده شود تا با حمایت این عزیزان تکمیل این خانه عالم انجام شود که از نظر تأمین زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی منطقه اهمیت خاصی دارد.

انتهای پیام
captcha