دوره آموزشی «فرزندپروری از منظر دین» در خراسان‌جنوبی برگزار شد
کد خبر: 4081838
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

دوره آموزشی «فرزندپروری از منظر دین» در خراسان‌جنوبی برگزار شد

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: با برگزاری دوره آموزشی «فرزندپروری از منظر دین» به همت مرکز خدمات تخصصی «به روان» در تابستان امسال، بیش از 200 نفر از بانوان شهرستان بیرجند از این دوره بهره‌مند شدند.

مهدی ابراهیمی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی،مهدی ابراهیمی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، گفت: قرارداد «برنامه‌های پیشگیری از خشونت» بین معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی و معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی با هدف ارتقای سلامت روان و کاهش خشونت در جامعه منعقد شده است که دوره‌های آموزشی مرتبط با این قرارداد هم‌اکنون در حال اجراست.

وی با بیان اینکه طی این قرارداد دوره آموزشی «فرزندپروری از منظر دین» به همت مرکز خدمات تخصصی «به روان» در تابستان امسال برگزار شد و بیش از 200 نفر از بانوان شهرستان بیرجند از این دوره بهره‌مند شدند، افزود: مراحل رشد، مبانی و اصول فرزندپروری در دوران جنینی، دوران شیرخوراگی، دوران کودکی و نوجوانی از سرفصل‌های این دوره آموزشی است که با تدریس هادی زینی ملک‌آباد، عضو هیئت علمی دانشگاه ارائه شد.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در برنامه‌های آتی، برگزاری جلسات گروه درمانی اعتماد به نفس، گروه درمانی پانیک و گروه درمانی وسواس در مرکز خدمات تخصصی به روان، پیش‌بینی شده است.

ابراهیمی یادآور شد: همچنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بانوان مددجوی این نهاد از آموزش‌های فرزندپروری بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha